Lägesrapport.

Ja jag kom till stallet helskinnad och jag kom hem från stallet helskinnad.... Men de va nära gat ett par gånger att jag höll på att köra fast och någon gång va diket nära... Ja snöstorm är inte det roligaste... Uppe i stallet bestämde jag mig rätt fort för att Ozzy, Teddy och Kryssan skulle få stå inne och äta morgonhö, höt låg nämligen inte kvar i hagen utan följde med vinden... Så dom får stå inne till lunchtid då det ska ha lugnat ner sig enligt metrologerna...

Teddy tyckte det var jättekonstigt att jag ställde in honom i boxen igen efter att jag hade mockat. Han ville ju ut i hagen! Men han hade nog inte velat stått där i många sekunder inte... Nog för att Teddys hage har skog som dom kan gå in i, men de känns ju inte jättekul när det blåser så jäkligt, då får dom väl en gren i skallen eller nått.

Teddy blev iaf superfin i sin blåa bucasgrimma! Den satt som en smäck:) Det är absolut dom bästa grimmorna tycker jag! Fråga Angelica! Hennes Bucas höll iaf ett antal år och ett antal slängningar från Nennes sida:)


Ne nu ska jag hoppa in i duschen sen äta lunch och sen måste jag väl åka till jobbet om jag någonsin ska ta mig in till Norrtälje.... Spännande.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Bucas grimmorna är bäst! Min är fortfarande intakt efter 6 år, men något luggsliten..hihi =p Ska också införskaffa en ny inom kort tänkte jag!

2011-02-11 @ 21:34:44
URL: http://mrneenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0