Idag är en ny dag!

Jag och Tindra sitter och äter frukost, hemmagjord chocklad och rostmacka! Kanske inte den nyttigaste frukosten i världen men oh så välbehövlig;) dagen idag ser väl ut såhär: Promenad med Rocco och Tindra, det är lite kallt ute men vi ska nog palla en längre prommis. Sen blir det väl den dagliga städningen, sen lunch och efter det vila för Tindra. Medans Tindra vilar plockar jag undan efter frukosten sen kanske även jag glider ner i soffan för någon timmes vila;)

Sen är det upp igen, fika lite äpplen och förbereda middagenSen lämnar jag över till Linus och åker upp och rider:) Juste! någonstans ska jag hinna klämma in lunchfodring och otroligt massa lek i allt detta:) I love it!

Idag blir det nog en uteritt fr mig och Teddyså vi kommer igång igen efter all denna ofrivilliga vila.... Men snart är vi på fötter igen!

Hur ser eran dag ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0