Dagarna tu.

Jo ni nu har jag slarvat med bloggningen igen!! Fy skämmes!

Igår iaf så hade jag ju äcklig träningsvärk efter Lottaträningen men det hindrade inte mig inte, nej nej på morgonkula så drog jag en sväng till gymmet och efter gymmet blev det 1 timmes promenad till stallet där jag sedan red:) Jo du visst känner jag mig duktig och fiskar efter beröm;) Jag har även lite blåmärken från gårdagen.... Jag skulle nämligen rida barbacka bestämde jag mig för och ja vad ska man säga... Jag ramlade av innan jag änns hade kommit upp! MIn kära Teddy körde ett riktigt ponnytrick där han när jag låg och kravla halft på ryggen och halft på halsen så drog han ner huvudet och jag foooooor ner i backen:( Nattis stod bakom oss och fick sig ett gott skratt! :) Den bjuder jag på!


Väl uppe på hästryggen så skulle vi ut på våran lugna ridtur vilket visade sig bli allt annat än lugn.... Teddy hade tydligen bestämt sig för att vara fullblodsfjording idag... IGEN! Han prutta iväg lite nu och då och for och hade sig, stackars Kryssan som redan är på tårna höll juh på att expoldera! Iaf kom vi hem hela igen:)

Idag hade jag utsläppet i stallet och hade tänkt att kra lite intervallträning men när termometern visade -21 så sprack den planen.. Teddan fick istället gå ut i hagen och äta sitt hö, vilket han var nöjd med:) Jag gör ett nytt försk imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0