Brr!!!

Jäklarns här i Rimbo är det fullt med isbjörnar på gatorna! Det va -27 grader ute imorse när vi vakna och det var 12 grader inne!!!!!! Inte ok i en hyreslägenhet tycker jag..... Nu 3 timmar senare så är det -25 ute och 14 grader inne trots tappra försök till att värma upp huset med massa värmeljus och ugnen på hgsta värme!


Jag och Tindra måste väl ut och rasta Rocco snart antar jag... Det låter ju mindre lockande om jag får säga det själv... När kommer våren undrar jag!!!!!!!!! Ridningen blir så jävla hattig nu när det är växlande full snstorm, iskyla och glashala vägar..... Jag vet att det bara är februari och att våren inte kommer förns om minst en månad men jag hatar vintern just nu!!!!!!

Idag är det alla <3 dag oxå, vilket betyder att jag kommer ta med lite extra gott till mitt Teddy<3!

En sak som är tråkig såhär på alla hjärtness är att nu är det bestämt att Marre och Nattis kommer att flytta från stallet.... :( Men det kommer nog bli kul för dom att ha ett eget stall. Men det betyder att det blir 2 tomma boxar i stallet, så är det någon som behver stallplats eller vet någon som behöver så hojta!


Kommentarer
Postat av: Pucko

Tråkigt men sant så ska vi flytta, positivt och negativt på många sätt...

2011-02-15 @ 00:49:06
URL: http://livetmedpucko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0