Åh helvete så kallt!

När termometern visar -31 grader då är man fan inte kaxig! Teddy går med två innetäcken och ett tjockt utetäcke om dagarna. Någon ridning är det ju inte att tala om när det är sånnadär gradantal! Idag fick jag iaf upp värmen i stallet genom att bära in allt hö och halm som kom. JObbigt men skönt att hö finns fram till betet!

Imorgon blir det Lottaträning för hela slanten och även lite allsvenska snack tror jag:) Det ska tydligen bli lika kallt och jävligt imorgon men det är bara att bita ihop, det har ju inte varit allt för kallt på em "bara" typ -17.

Teddy har gått bra i dagarna men de e lite svårt för mig att träna glopp ute på vägarna då Teddy blir så inåt nordens stark och det känns som om jag bara sitter och drar i han! Jag vill att snön ska smälta och att utebanan ska bli bra!

Nej nu ska jag ta hand om min dotter som springer runt här och är helt förtvivlad stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0