Vad gör man?

Dessa jäkla probelm man har! Dessa jäkla hovslagar problem!! Ena hovslagarn kommer ALLTID i tid och på bestämd dag, men h*n skor inte jättebra enligt mitt tycke, han trångskor iaf Teddy. Och den andra hovslagaren är jätteduktigt och kunnig och skor Teddy otroligt bra, men h*n kommer sällan, mycket sällan på bestämd dag och aldrig på den tiden man sagt... Ni som har bra hovslagare här om i området, ge mig nr till dom!!!! 

Idag hann jag iaf med mycket i stallet, Teddys box och boxen brevid som är tom, (behver ni stallplats?) är nu färdigmålade och jag hann även men att smörja av kandaret och fixa i skåpet och klippa Teddys man, men skåpet är jag absolut inte nöjd med ännu... Jag måste fixa lite tränshängare, lådor och hyllor mm innan jag känner att jag är klar.. Hur i h*****e kan man ha så mycket grejjor som jag har? Jag har iaf rensat ur skåpet nu och vad sägs om lite utlottning av saker? Skulle det va vara intressant? KOmmentera och tyck till! Ne nu ska jag slänga i mig lite lunch och duscha för ikväll vankas det jobb!

Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Emma

jotack! hovslagare kommer nog överlag försent känns de som! och min favorit-hovslagare har bestämt sig för att sluta! BUHU!

nej, vi fick en ny hovslagare för några veckor sedan som lämnade en rasp åt oss för att vi skulle fila ner hans hovar lite?! hur tänker man då?!

2011-08-28 @ 23:57:53
URL: http://fjordingstyle.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv. Ja, du kan skicka bilder till [email protected] till headern. Har du några speciella önskemål/tema du vill ha det i? :)

2011-08-29 @ 20:16:02
URL: http://fjordingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0