Slut som artist!

Idag har det varit en riktig mysdag! Åkte nämligen 10.00 färjan från Grisslehamn till Åland. Det är ju så mysigt, Tindra sprang runt i Alfons kajuta (en lekplats på båten) en jättefin lekplats där man får se hur Alfons Åberg bor:) Det roligaste under den stunden var när Tindra klättrade upp i någon träkoj/helikopter sak, hon satt där och snurrade på ratten när hon plötsligt kollade ut genom ett fönster på båten och ser hur det rör sig och hon får panik då hon tror att det är helikoptergrejen som flyger iväg så hon skriker för full hals! Nej stäng av!!! Jag vill inte åka iväg!!!! Hehe mammas hjärta är ju för gullig:)

I taxfreen handlades det: Whisky, rödtjut, godis till mig och en godisväska till Tindra. Nu ligger allt godis i skafferiet och vänntar på att det ska bli helg, fr då får dom komma ut ur skafferiet, är det meningen. Får se hur länge det hålls:) Men just nu är jag galet mätt efter en sväng på buffén.. Ojoj vad mat! Och vilket efterättsbord;)

 NU är det en nöjd och trött Tindra.

Jag ska snart så smått börja rulla upp till stallet och ta ett pass på ridbanan eller stubbåkern. Såg ett grej på denhär bloggen som jag skulle vilja testa, för att förbättra min sits! Utvärdering kommer efter ridpasset:)


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, jo... man tycker att de är hans jobb! visst, jag behövde inte betala något, en om ja gör fel då?!



kom gärna med en utvärdering om sitsövningen så kan jag kanske få lägga upp de på bloggen? =)

2011-08-29 @ 20:08:59
URL: http://fjordingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0