Sådär ja!

Sorry för kass update men saken är den att jag inte har haft något att uppdatera. Jag har nämligen gått och blivit sjuk, det är aldrig kul. Det är en förkylning delux med feber, nackont, frossa, hosta och SNOR! Men imorgon blir det en skrittrunda på Teddan, Nu har han ju äntligen fått på sig nya dojjor!! Att det ska ta sådan jäklarns tid alltså!

Såg även på tävlingsdatabasen att jag nog startar LC:1 i Tyresö den 2/10, jag låg som reserv men nu verkar jag ha klättrat in i listan:) Jag såg inte många namn som jag kände igen, lite tråkigt men man kanske kan knyta nya kontakter:) Så nu börjar allvaret, dax att öva formen och galoppen mina vänner! Jag känner mig faktiskt taggad inför tävling nu!





Kommentarer
Postat av: Joy

ååh vad roligt <3

2011-09-16 @ 19:16:25
URL: http://joyfylking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0