Ridpass.

Gårdagens ridpass kan jag väl inte lägga i filen för dom bästa ridpassen... Teddy var seg som tuggummi, han kom lixom inte framåt, ha nvar dock fin i munnen måste jag säga. Försökte mig på lite trav och galopp men då han inte svarade framåt på något sätt trots olika metoder så gav jag upp och jobbade honom en stund i skritt, allt som allt red jag i ca 35 minuter, Men det är lixom inte någon idé att pressa när man känner att det verkligen inte går, det blir oftast bar avärdelös ridning från min sida och protester från Teddys sida. Vi var ändå tvugna att gå in för vetrinären skulle komma en kvart senare och vaccinera. Så pga av att Teddy blev vaccinerad igår så får han vila idag, och komma ut på en tur i skogen imorgon

Jag ska även åka och hämta havre idag, och så ska jag faktiskt stalla in Teddy idag tänkte jag. Man märker att han blir trött av att stå ute. Det är jobbigt att vara gammal och behöva hålla koll på allt hela tiden. Ska även köpa b-vitamin idag också så han får lite extra energi till pälsbytet. Vi tog även lite kort igår, dock blev dom super dåliga! Ska be Nattis att komma upp och fota om hon lyckas sno sin brors kamera;) Men ni kanske får ett smakprov på dom dåliga bilderna senare. vem vet, håll utkik!! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaså? :O schabrak och lindor menar du då? =)

i vilken strl och modell? =)

och för hur mycket! :)

2011-09-01 @ 15:04:54
URL: http://fjordingstyle.blogg.se/
Postat av: Pucko

Vi får ta och boka ngn dag, skulle vara kul =)

2011-09-07 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0