Peppar, peppar.

Ev så kommer det ut en hovslagare imorgon och fixar till Teddys fötter. Hna brukar sko travare i något travstall, inte optimalt kanske men han ska vara duktig säger dom, och just nu är det AKUT!!!! JAg våger inte rida någon annanstans än på ridbanan och knappt det:(  Så nu hoppas jag att jag slipper vänta på hovis något mer!!! Jag vill komma igång och träna på allvar! Vi ska ju ut och tävla den 17 septemeber juh!

Snart ska Teddy stallas in med, det ska bli skönt så att man kommer in i alla rutiner igen:) Har ni stallat in era djur?

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: visst är dom! :)

2011-08-25 @ 13:49:52
URL: http://fjordyy.webblogg.se/
Postat av: Lina

Tack så mycket! :D

När han var föl så fick han en grep i ögat (hur vet jag inte då han är en import)

Han är 17 år gammal så då hade dom väl inte samma ''läkarkunskaper'' som dom har nu, så då var dom tvugna att ta bort han. Men han har inte tagit illa av det för han har både gått LB hoppning och LA och uppåt i dressyr.



Grymt kul att se bilder på din överfina fjording!

Så sjukt roligt att se att det är någon som trottsar alla fördommar och visar att dom grövre hästarna också kan! :D

2011-08-25 @ 17:51:29
URL: http://suuperlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0