Nattuggla.

Jo men visst... Jag sitter och förbereder mig och taggar inför nattjobb, väldigt jobbigt känns det som just nu men väldigt välbehövligt då 1 natt ger ungefär 3000 pix. Ska snart åka ner till Ica och köpa en hästtidning;)

Jag fick väldig ågren när jag kollade mina fonder och upptäckte att det sjunkit något otroligt och ca 2000 kr var borta!!!!! Dom som jag skulle betala spånet med juh!!!! HUr gör djur nu? Jag vet inte alls faktiskt... Ja den som lever får se... En vinstlott vore på sin plats tror jag...


Jaja imorgon kommer iaf Carina ut och har tömkörningskurs. Det är väldigt behövligt och roligt, vill ni se bilder????

Jaha ne jag antar att man inte kan dra ut mer på dehär... De e ba och jöbb nu då!

 


Kommentarer
Postat av: Maja

Yes! Det var de :D Du kan skriva ihop en text och skicka bilder till [email protected] :)

2011-08-11 @ 20:35:39
URL: http://fjordingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0