Mystur.

Igår var det äntligen dax trots sjukdom att hoppa upp på hästryggen igen! Det blev en mysig barbackatur på 1h. Väldigt skönt tyckte jag och Teddy, vädret var ju verkligen inte att klaga på! Båda var vädligt nöjda när vi kom tillbaka.

Teddy är i fin form nu tycker jag. Men han kommer bli ännu finare nu när han stallas in igen och man får lite koll på matintag mm:) Jag ska börja ge honom havre nu också och se om det kan få igång lite motor på herrn.

Idag ska Cissi rida en sväng på Teddy, passar väl rätt bra då jag har jobbat hela veckan och dessutom varit lite krasslig hela helgen, så tar jag nya tag imorgon istället då det blir en sväng på banan och öva lite programridning tror jag bestämt! Åh jag känner mig så taggad nu inför hösten, med allt fix och trix! Det är så härligt att för komma igång igen på allvar lixom. Tycker inte ni det?

Och i helgen som kommer ska jag nog ta mig in till Uppsala och hämta min och Teddys lilla "goddiebag" som finns där;) Kan ni gissa vad som finns i?


Kommentarer
Postat av: Maja

Sv. ja, till veckan kanske. Vi ska göra en ny design också då Moa inte bloggar på bloggen längre. Men ska nog hinna göra det! :)

2011-08-28 @ 19:01:46
URL: http://fjordingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0