Hovis

Idag kommer efterlängtande hovis igen! Nu har det gått alldeles förlänge men pga av lite olyckor mm så har det inte blivit av. Men nu jäklarns! Så på lördag får Teddy gå ett dressyrpass på banan, det är också väääldigt välbehövligt! Det är ju ändå snart dax för tävling, eller ja de e 1 månnad kvar, men man kan aldrig vara nog förberedd!

Förresten har jag köpt en ny sak till Teddy. vill ni se vad? Kommentera isf:) Idag bjuder dagen på BVC besök, promenad, hovis och frisörbesök och dagen avslutas sedan med nattjobb:S Nattjobbet är jag inte jättetaggade till men det är bara att bita ihop har jag hört... Pengarna behövs speciellt då jag är sugen på att köpa en till fjord.. Spara,spara!!!!




Kommentarer
Postat av: Pucko

Vad har du nu köpt för ngt spännande? :)

2011-08-19 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0