Alltså GODE GUD!!!!

Idag kl 18.00 var det anmälningsstart till en dressyrtävling LC/LB i Tyresö, jag satte mig vid datorn för ca 10 minuter sedan för att anmäla mig... Vad tror ni händer? Båda klasserna är fulla!!!!!!! SÅÅÅÅÅÅ IRRITERANDE!!!! Men jag ställde mig i reservlistan iaf, där borde jag ju ligga ganska högt upp hoppas jag! Men jag är ju iaf anmäld till en LB i Huddinge den 17/9.

Men hörrni vad det har regnat nu i 2 dagar!!! Teddy har fått haft på sig regntäcke nu, jag är ju såklart rädd om hans dyrbara rygg;) Men jag blev sjukt ledsen när jag kom till stallet och skulle ta fram ett nytt regntäcke till Teddan. Då har min plastlåda som jag köpte för 1 vecka sedan för att föravara mina täcken i totalt gått sönder:( Åh snacka om bortkastade pengar... Jag blir ledsen i ögat juh... Det blir till att bygga en jäkel i trä dårå, tung och otymplig, morr! Jäkla plastaskit säger jag bara, en diss blir det dårå.

Idag har vi haft stallmöte där vi pratade om hur vi ska ha det i höst/vinter. Jag ska stalla in Teddy 1/9, dock kommer han att stå inne i stallet själv:/ Kanske kan Duli stå inne som sällskap under tiden... Jag måste fråga Lollo. Och inte blev det någon ridning idag då regnet fullkomligt ööste ner! Men imorgon blir det ett välbehövligt dressyrpass på ridbanan! Sedan får vi se hur resten av veckan ter sig!


Snart är det dax för klippning av fjording med! Härligt;)


Duli, Teddans nya sällskapsdam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0