1h kvar!

Innan jag slutar. Och denhär stunden av nattpasset är underbar, för då vet man att om ca 1 1/2h så ligger man i sängen och är påväg att somna, Meeeen så blir inte fallet för mig idag utan jag åker direkt till stallet och fortsätter måla lite, och fixa ordning lite i stallet och så tänkte jag att jag skulle hinna smörja upp tömkörningsgjorden lite med och där emellan ska jag ha en visning av stallet med:D Busy Busy!

Ja idag är det tömkörningskurs för Carina Mattsson, kanonduktig kvinna! Dom är mycket ute och tävlar i 4-spann (och 2-spann tror jag) jag tor minnsann dom har tävlat både SM och NM och sedan har jag för mig att dom har varit i Holland och tävlat. Dom brukar förövrigt vara med i globen och dra den stora julvagnen, ni vet den på slutet av showen. Så hon har kunskap om tömkörning/körning. Det ska bli så kul och få tips och trix.

Jag vann även en liten minitävling på denhär bloggen! Så nu ska jag knåpa ihop ett gästinlägg:D Så håll utkik snart kommer det!:)




Teddy, precis när jag tagit hem honom förra juli, otroligt överviktig och ovårdad man.


Nu är han en aaaaningen finare i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0