Tur men ändå inte om man säger så...

När jag kom till stallet igår så var hovis där. Kanon! Tänkte jag. Då kan han hjälpa mig av med broddarna på Teddy.

Hovis började klämma lite på det halta och lytta benet och så säger han, Såhär kan en hovböld kännas. Sen kollade han lite på hoven och sa, Jo det är en hovböld! Så han drog av skon och upptäckte jordens jäkla hovböld! Alltså sulan håller verkligen på att lossna!!! Hovis lät skon vara av och sa att jag skulle linda med jodopaxomslag och pröva med det men blev han ännu mera halt eller at de blev värre så var jag nog tyvärr tvungen att åka till klinik och gipsa hoven...

Detta betyder ju då att jag absolut inte kan vara med i 2 omgången av allsvenskan:( Inte med Teddy iaf.. Någon som har en häst att låna ut?!?!

Kommentarer
Postat av: Marre

Näe vad tråkigt!! Stackars Teddan! :( :(

Du kan ju låna X om du vill. Man han e iof inte igångsatt..

2011-04-08 @ 14:25:14
URL: http://famosapre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0