Sällis



Nu har Meya kommit in i "sjukhagen", så nu har Teddan damsällskap hela dagarna! Meya går ju i sjukhagen hela året förutom vintrarna detta pga av hennes stora fångrisk. Men Linn var snäll och lät Teddy stå kvar där så länge ha är gipsad, vilket kommer vara i ca 8 dagar till:) Sen ska vi kunna slå på en sko och komma igång med ridningen!!!! Som jag längtar! Dethär är ju den bästa ridtiden om man säger så:)


Jag är även väääääldigt sugen på att skaffa en ungfjordis, men just nu finns varken tid eller pengar så det får vänta ett par år till iaf, men drömma kan man alltid göra, visst?:).

Ne nu ska jag göra mig iordning för en jobbkväll! Ha det så bra!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0