Jo men jag lever!

Har väl haft något av en liten bloggdepp, men de får man ha lite då och då va? KOmmer nyss hem från stallet, har haft utsläpp idag, Teddy har fått på sig sin tappsko igen och är nu ohalt på DET benet men nu är han halt på v.bak:( Antagligen har han sträckt sig i hagen.... Så nu går han i mindra hage där det inte finns stenar. Docj tycker han att det är SKITtråkigt då han får gå själv och han är megapigg efter all vila så när vi är ute på våra små promenader så taktar han brevid mig och ibland flyger han även i luften! Han är lite bättre i bakbenet men vi fortsätter med våra promenader och massagen med linimentet.

Synd på denna jäkla hälta då jag hade planerat en tävling i Gimo den 16/4, men de känns som vi hoppar den och satsar på 2 omgången av allsvenskan den 25/4 på värmdo. Jag hoppas Teddy blir bra här i dagarna så att vi kan börja sätta igång så att vi kan börja arbeta med galoppen så småningom! Nu är ju ridbanan kanonfin dessutom!

Ja det händer inte så mycket nu när man har en halt häst, men jag ska bjuda på lite bilder från våran blåsiga promenad igår:)

              Visst är han gul i fejjan? Mot vad han är på kroppen alltså:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0