Fortfarande ingen förändring...

Varken till det bättre eller sämre iof... Men jag fortsätter med samma visa, liniment och promenader. Om det inte visar någon förbättring på fredag så ringer jag så får dom komma ut till nästa vecka och kolla på benet... Jag tror ju han kan behöva lite antiinflammatoriskt maybe...

Ja så det händer inte så mycket nu förrtin, passar på att mocka lite hagar nu när jag inte kan rida.... Och det finns ju en del att mocka vill jag lova! GUd hur hagarna ser ut i år alltså!!!!!!!!!!! Unghästarnas hage vet jag inte vad som har hänt i! Den ser ut som en stor gödselstack den! Så de e bara att börja minnsann.

Jag har sådan ridabstinens så att det finns inte på världskartan!!! SÅ den abstinensen förvandlar jag till energi för springturer:) Kanonbra tycker jag:) Så nu ikväll blir det väl en ny springtur dårå på ca 2 km.. Alldeles lagom tycker ju självklart jag som inte kan springa;)

Ja dehär blev väl ganska ointressant kan jag tycka men men, va gör det om 100 år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0