Då var det dax för nytt igen!

Ja idag ska Teddy få sista omgången gips! Sen på tisdag så slipper han gips och får på sig en specsko vilket betyder att jag kan börja sätta igång honom lite smått!:). Det behvs verkligen fr oj vad tjock han har blivit! Det är ju galet, det man har kämpat med i snart 1 år har försvunnit på ca 3 veckor... Hoppas att det går fort att få ner dessa verflödiga kilon nu!


Tydligen ser jag ut som ett riksmongo idag!! Ena sidan av min näsa är sjukt svullen så jag liknar lite ett lejon faktiskt! Och ont gör det... Hoppas det försvinner tills imorogn annars blir det ingen krogen för min del!

Idag är det ledig dag för mig vilket betyde sovmorgon till halv 10 och nu ska jag dra mig ner till ica och sen cykla till stallet och göra massa nytta där:) Fixa lite hagar mm...

Skulle behöva hinna städa med... hmm får se vad som hinns...

Kommentarer
Postat av: fanny

Säg till om du vill att jag designar din blogg, jag har lite tid över nu ^^ De är bara att skicka bilder och inloggningsuppgifter till min mail :)och säg gärna hur du vill ha det om du fortfarande vill att jag designar bloggen? :)

2011-05-01 @ 12:43:11
URL: http://prickigdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0