Bandage

Ja man bandagerar och bandagerar som aldrig för! Det är ju verkligen inte rätt årstid för att försöka hålla sår och skador rena inte!!! Hopplöst, men med bomull, flexbandage och silvertejp funkar det rätt bra:) På tisdag kommer vetrinären och kollar också... Ringde även våran lagledare idag och sa att jag inte kan vara med på tävlingen dne 25 med, aptråkigt juh!!! Men har man ingen häst så har man ju inte!

Och ni ska inte tro att bara hästen är halt inte utan hunden är halt han med! Så ev blir det väl vetrinärbesök för han med då han har visat lite hälta till och från ett tag nu... Ser ni hur alla pengar rinner iväg??? Jaja ikväll ska jag iaf lägga alla bekymmer åt sidan och bara ha en trevlig myskväll med mina vänner, vi ska käka lite mat och spela spel, fantastiskt om ni frågar mig:)

Hare bra sålänge dårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0