Uppdatering

Ja det har varit lite dåligt av den sorten på sista tiden men nu jäkelberg:)

Teddy har varit fin. PIgg som satan och ligger på som fasiken. Jättekul! Vi börjar få till galoppen iaf ute däe han ahr lite mera bjudning så nu kan jag böja igenom honom någolunda i galoppen oxå. I helgen åker jag till Riga så då kommer Teddy få var i andra duktiga händer, mer om det senare. Börjar bli väldigt dax för klippning då han har satt rätt mycket päls och blir svettig av våra ridpass så på tisdag åker jag nog inte till Sporren i uppsala och hyr en klippmaskin!

Nu har Teddy stått inne ett par dagar, han har redan kliat sönder vattenhinken.... Måste köpa en såndär klimatta att sätta upp i boxen som han kan klia rumpan mot:) Det kommer han tycka är mysigt! ÅH förresten så stod jag inne på granngården och kollade in ett jättefint tjockare innetäcke som jag ville köpa till Teddan men helt plötsligt så tänkte jag på ekonomin(!) och blev lite snål.. JAg bestämde mig för att vänta till nästa lön, när jag kommer upp till stallet sen igen så kommer Angelica och har köpt detta fin fina täcke till Nenne och NAttis ska köpa ett till Kryssan med så ja det kommer bli tre likisar i stallet framöver:)

Nu är hösten verkligen här... Den härliga geggtiden börjar närma sig... Tur att vi har så stora hagar som inte blir allt för jätte geggiga men såklart blir det ju alltid geggklet vid grindhålet..... Ösch på det! Men det är bara att le och spola ben och hålla muggen borta!

Jag kämpar fortfarande med att försöka få igång min kamera! Så fort den är med mig på noterna igen ska ni få ett överflöd av bilder;)  

Kommentarer
Postat av: Pucko

Ozzy fick täcket, fanns inte i Kryssan storlek :/

2010-09-24 @ 00:02:27
URL: http://livetmedpucko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0