samvetet

Här ligger jag i soffan och är magsjuk!!!! Det är heeeeeelt galet vad jag mår illa:( Ont i njurarna har jag med... Ja, jag tycker synd om mig själv och med all rätt, det är fan inte mysigt att spy.. Trodde jag skulle vant mig efter graviditeten då jag spydde VARJE dag i 6 månader.... det var ingen walk in the park precis...

Jag försökte ta mig upp till stallet idag men det gick verkligen inte!!!!! Jag får så dåligt samvete när jag inte kan åka upp och iaf pyssla om mitt <3 men som tur var så finns Angelica som lovade att ta in Teddan och borsta av han och ev byta täcke på honom om det behövdes, Tack kära du!:) Så nu kan jag ligga hemma och spy i godan ro:)

Hoppas att allt är över tills imorgon, då måste jag rida för på onsdag ska jag träna för BW vilket ska bli kanon kul!!!!!!!

Nej dags att köra buss igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0