Öhhh shopping var det ja...

Till Teddy så som pälsglans, stigbyglar och ett nytt bett stod på listan. Vad kom jag hem med? Jo 2 st tröjor till Tindra, och ett par skor till mig. Hur gick det till? Ja herregud inte vet jag men så blev det iaf! Det fanns inget bett på four legs eller hästshoppen och jag hittade ett par stigbyglar på rea för 200 spänn, kanon tänkte jag tills jag tittade närmre och såg att det var sånnadär med rosa strass på... Usch sa jag!

Men så iaf ett par as nice vinterkängor som jag kan ha i stallet. Det var ett par läder kängor klädda med fårskinn innuti, MYS! Inte allt för dyra heller typ 758:- eller nått sånt. Man får se vart ekonomin bär! Känner att jag slösar liiiiiite för mycket just nu:S Måste skärpa mig! Men jag måste ju ha ett par vinterkängor. Mmm money money money JA task!


Kommentarer
Postat av: Tina

2010-09-03 @ 00:00:38
URL: http://h
Postat av: Tina

Tycker du att 758 kr är billigt? Visserligen med fårskinn, men jag köpte mina vinterkängor på Börjes för 225 kr och de är vattentäta och varma... Vad är det för fel på stigbyglarna då`? Bra att du inte köpte med rosa bling i alla fall, skrattar stort. Jag har ridit travare idag för första gången, red ut själv. Det var häääärligt, han har samma mentalitet som Teddy.



Kram till er alla gullsnuttor!

T

2010-09-03 @ 00:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0