Nyklippt.

Åh nu är lilla fjordor all rakad! Jag lånade klippmaskin av min fantastiska och duktiga hovslagare. Hon har¨Islandshästar så det är klart att hon har grejer! Trådlös var den med! jätteskönt. Iaf gick det jättebra att raka, inga större missar från min sida. Det är ju så kul för han blir ju så pigg och glad när han får av sig pälsen. Han har kutat runt som en dåre hela dagen lång:)

Idag kom Marianne upp till stallet och prövade Teddy. Ev ska hon hjälpa mig med han någon dag i veckan så jag kan var hemma med familjen. Det tar ju lite tid att hitta knapparna på nya hästar man rider men jag tycker det såg mycket fint ut! Marianne har ju massa års erfarenhet så det är bra och hon är verkligen någon man kan lita på, någon man vet tar bra hand om hästen och någon som vet hur man rider det är ju verkligen helt perfekt:) Hon skulle hem och tänka lite på det, hoppas hon vill:)

Jag har verkligen saknat min gula fara under min helg i Riga, men nu är jag tillbaka där jag hör hemma. Imorgon kör vi!

 Jag gjorde en Christin och hängde upp namnskylten på boxväggen inne i boxen:)   Nyklippt och glad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0