Mörkt som i sotarns.....

Jaha då var denna dag slut då. Idag blev det en tur runt Ekeby med Angelica ish Nenne. Dom är ju då hemkomna igen efter bootcamp hos Arnold. Teddy var pigg och framåt idag. Han är nu riktigt mjuk i munnen men inte loss i sidorna för 5 öre... Sanna eller Svante tajm maybe? Red på i ett lagom tempo idag med mycket skritt och trav. En helt okej och trevlig tur. Efter galoppen så fick Teddy för sig att han inte skulle gå på tygeln längre så då fick han trava på tills han gav sig som tur var så gick det fort att få ur dessa fasoner:)

Efter ridningen så tog jag lite kort på gula och svarta faran, dom får ni ev se imorgon:) Hmm veckan som återstår kommer nog se ut som nått i denna stil

Onsdag: Dressyrpass på ridbanan
Torsdag: Tandkoll och vila
Fredag: Powerskritt runda
Lördag: Tömkörning
Söndag: Dressyrpass med fokus på övergångar

Så detta blir det med ev ändringar! Lördag är ju fullspäckad för mig så där kan det ev spricka men ska försöka kravla mig upp ur sängen i tidig arla och sparka tuppen i arslet!

Kommentarer
Postat av: Tina

Det låter som en bra planering! Längtar något fruktansvärt efter honom!! Men jag är glad för att jag kan följa honom via bloggen!

Keep up the good work!

T

2010-09-29 @ 10:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0