Lite funderingar....

Med risk för att låta galen, men jag tror alla har funderat på detta. Vem kan man egentligen lita på? Kan man änns lita på sig själv?

Jag tillhör en av dom människorna som inte litar på någon och inte mig själv heller. Hur illa är inte det hörni? Hahaha. Ja jag säger då det, men så är det... Jag sviker ofta mig själv och säkert finns det någon annan någonstans som någon gång känt sig sviken av mig. Ibland har det varit medvetet från min sida och ibland inte. Fast det är bara dumma människor jag sviker medvetet, ger tillbaka lite av deras egna medicin. Gör det då att jag sjunker till deras nivå, i mina ögon sett såklart inte men i era ögon sett såklart...

Ja det är min fundering och slutsatsen av den är ju då att jag inte litar på någon, inte änns mig själv. Hur ligger det till hos er?

Kommentarer
Postat av: Tina

Heavy på en söndags em. Väldigt djupa tankar... Kram kära vän!!!

2010-09-12 @ 15:21:51
URL: http://hubbelisas-nyttigheter.se
Postat av: Lovisa Munter

sv: Det är en häst jag hade för något år sedan, vet inte var han är eller om han ens lever nu. Hade inget namn i passet, ca 170 cm hög, mörkbrun, hoppar fantastiskt, e. Carusp -Purioso och född 98.

2010-09-12 @ 15:24:30
URL: http://lovicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0