Långsamt

Allt går så förbannat långsamt när man ligger och är sjuk.. Magen krampar något enormt just nu! Har inte ätit på 2 dagar om man då bortser ifrån potatismoset jag åt här för en stund sedan vilket resulterade i total katastrof i min mage!!!!!!!!!!!!! Jaja nog om denna helvetiska sjukdom!

Jag var ju då tyvärr tvungen att ställa in BW träningen då jag inte skulle orka med ett rejält träningspass just nu och så har det ju då blivit så att Teddan stått 4 dagar OCH blivit vaccinerad idag så det blir bara en lugn skrittur så laddar vi om till nästa vecka då jag är ledig hela veckan och kan träna för BW då:) KUL!

Ja Teddy skötte sig under vaccineringen, dock var han otrooooooligt trött när han kom in i boxen innan vetrinären kom. Han slukade sin mat och la sedan sitt huvud på boxdörren och somna:) A Snart ska han ju stallas in så då blire bättre. Men oj vilken päls han börjar sätta trots att jag täckar honom, usch den ska bort bort bort!!!!!

Ja mer skrivet blire nog inte så ja... Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Tina

Krya på dig och det kan nog vara rätt skönt för Teddy att vila en stund, det har ju varit en del jobb för honom sedan i juni.....



Kram

Tina

2010-09-14 @ 18:18:17
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Vinn Schockemöhle schabrak på bloggen!

Passa på att tävla om ett snyggt schabrak från Shockemöhle på min blogg!

Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/august/tavla-om-ett-schockemohle-schabrak.html

2010-09-15 @ 11:07:52
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0