Kuskbocken

Jo du idag så slog vi våra kloka huvuden ihop vi i stallet och fixade sele till Teddan så jag kunde ge mig ut på en körtur:) Jessica är så snäll och lånar ut sin vagn till oss! Hon och hennes åring Tindra ska ju inte använda den på ett tag.

Jo men som sagt så spännde jag för vagnen och kastade upp familjen på "kuskbocken" och tog med mig Angelica och Nenne på släp och så drog vi iväg:) Tindra, min Tindra alltså tyckte det var otroligt kul och ville hålla i tömmarna hela tiden och Linus var så facinerad över att Teddy axxade så fort;) Det var en mysig, lite kall tur på ca 40 min med mycket trav. Teddy tyckte det var fantastiskt kul att dra igen så han drog på bra!

Höll på att bli en galopp men där tyckte jag att det räckte... Enbart trav med vagn tack! JAg tyckte faktiskt att det var lite trevligt. Brukar inte tycka att det är så kul och spännande detdär med körning men idag var det ruskigt kul! Men det blir nog Linus grej detdär med körning så sköter jag ridningen:)

Nej nu ska jag söva en övertrött Tindra sen väntas Te och skorpor med älsklingen<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

findus stog och längta efter en åktur så när du har tid och lust hänger vi gärna på en tur med tedy freddy

2010-09-09 @ 22:09:05
Postat av: Tina

Vilken underbar bild!! Gillar baken skarptler! Teddys alltså inte Angelicas och Nee-Nees. Kul att Linus gillade åkturen!



Kram på er kära vänner!



T

2010-09-11 @ 06:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0