its raining cats and dogs!!!!!!

Vilket jävla underligt väder det är i denna kommun! Först rugg och ca 5 grader "varmt" för att i nästa stund gassande sol och ca 19 grader för att slutligen braka loss i storm och piskande regn och så har det växlat runt idag vädret... Mycket skumt... Iaf så har jag inte rifit idag igen:( SÅÅÅÅÅ dåligt av mig men till mitt försvar så bestod min stalltid av att försöka sätta upp ett partytält i stormen och när det var klart då öste regnet ner, så där försvann min motivation och lust lixom... Men Teddy har det bra i storskogen med täcket på sig, han är väl skyddad från regnet!

Imorgon är det iaf stallfest, har en känsla av att dunnjackan kommer få följa med upp? Antagligen kör vi lite lekar till häst så då ska Teddy vara lekfarbror, vilket ja tror han kommer tycka är vääääääldigt roligt. Antagligen komer han att sköta sig finemang med nybörjarna men kommer nog dra en liten krumbuktserie när han vet att det är jag som sitter på... Äru med morsan kommer han säga, håll i dig nu bär det av! Men vi känner ju varann så jag tror jag ska klara mig ifrån avramlingar.. PEPPAR;PEPPAR!!!!! Det kommer bli en rolig kväll imorgon hoppas jag iaf. Men docj kommer jag att komma lite senare till festen pga av jobb men som ni vet, fint folk kommer alltid sent:) 

Och tydligen missar jag fotbollen också eftersom kanal 6 inte finns här på detta ställe... Hmm blir till att läsa tidningen imorgon. A ne nu ska jag återgå till mitt:) 

Hare finemang nu alla!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0