i mörkret kan ingen höra dig skrika...

Och tur är väl det!!!!! För isf skulle det ha varit många som hade hört Angelicas ljuva stämma igår kväll när vi var ute och red, ungefär såhär lät det: Neeeeeeneeeeeee! Lyssna då förihelvete!! STANNA! ÅHHHHHHHHHH! Hahaha ja med andra ord va Nenneman på hugget igår kväll:)

Teddan var också pigg och kändes fräsch, dock stark som en bison, jag kämpade ett tag med att få han mjuk i sidorna men han va inte på humör för att lyssna på det örat inte så då gav jag upp den taktiken och red på framåt bara och vips så hade jag inget motstånd alls i handen och en fjording som gick i en hög fin form i bra takt, sedär. Man ska inte försöka så jäkla mycket utan bara släppa alla tankar och bara rida, att det ska vara så svårt och komma ihåg va? :). Duktiga <3!!

Idag jobbar jag återigen... Satt här nyss och funderade på när jag skulle få tid att måla eftersom jag tydligen jobbar JÄMT! Men då kom jag på den briljanta idén att när jag går hem mina 2 timmar mellan passen så hämtar jag Rocco och far upp till stallet och målar det sista på boxen!!! Bättre det än att gå hem och sitta där själv då LInus är och åker cross och Tindra älskling är i Uppslands väsby hos sin farmor och farfar.

Så så fort den färgen torkat får Teddan flytta in! Skönt tycker både jag och Teddy, Teddy kommer tycka det blir skönt att få komma in och torka upp och vila mellan skurarna och jag tycker det är skönt att gå bort i mörkret till hagen och lämna Teddy igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0