"Helvetesförbannade, jävla biljävel!" /Rudolf

Alltså satt nyss på youtube och kollade på Sune avsnitt. Alltså jag gör i brallan! Rudolf Andersson är så förbannat rolig så jag vet inte ord! " DENHÄR REGERINGEN GÖR MIG GALEN!, titta här, titta här den är så vek, den är så vek det är miljöpolitikens fel. Den kan ju inte änns hålla upp ett litet ljus! Det var annat på min tid, DÅ var granarna starka!"  A jag tycker verkligen att alla ska kolla mer på Rudolf! Fantastiskt säger jag bara.

Idag var det en fröjd att sitta på Teddy! Jag red med kandaret och han går så himla bra med det! Han verkar gilla det jättemycket! Han travade på otroligt bra och i bra form i båda varven. Lite stel i ena varvet men jag tänkte att Sanna skulle få komma ut och behandla han lite så blir det kanske bättre. Vi red mycket volter, skänkelvikningar, tempoväxlingar och övergångar. Han är lite trött Teddy men det är nog jobbigt att gå ute på natten och hålla koll på alla "rovdjur". Det blir nog mer fart i honom när han får komma in om nätterna och sova i tryggt förvar:)

Jag känner att Teddy börjar bli starkare nu och han orkar bära sig mer nu. Det är jättekul! Igår så såg jag också vad fin han har blivit i kroppen. Det är bra att se sin häst bli riden av någon annan. Nu är jag verkligen otroligt sugen att vara med på en Gustav Svalling träning! Jag längtar tills det blir någon igen!

Sol i sinnet, brun inne / Rudolf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bara för underbar Veronica! Kan man få se bilder på den nya super Teddy???!!! Kram

T

2010-09-05 @ 23:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0