Helgen är på intåg

Ja nu är det då fredag igen. Är det baara jag som tycker att september har gått fort? Snart är det oktober juh! Kära värld... Ja igår så var Linus och Tindra snälla och åkte upp och spenderade lite kvalite tid med Teddy. Linus tog med sig lite morötter upp till Teddy som han skulle ge men han vågade inte ge dom ur handen så han slängde dom på marken men Teddy var lika glad för det:)

Idag ska jag rida ut en sväng efter jobbet det blir till att ta på sig reflexer för fan vad mörkt det blir nu på kvällarna! Men det är rätt mysigt att rida i mörkret tycker jag nog, man känner lixom lugnet och man koncentrerar sig så mycket bättre på ridningen och hästen tycker jag, kanske för att man inte der någonting annat runt omkring kanske? Hehehe. Jag är så glad över min älskade Teddan så det är något otroligt över det alltså! Vilken underbar häst jag har<3.

Ne nu ska jag väl uppdatara mig i bloggvärlden! Får se om vi hörs efter ridningen eller om vi hörs imorgon! Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Tina

ÅÅÅÅÅÅHHHHH!!!!Vad Linus har trillat dit!!!! Teddys charm!!!:):):):)

2010-09-18 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0