Fångarna på fortet

Jag ser på fångarna på fortet för första gången denna säsong och tydligen den sista också:P Finalomgången mellan fortets mästare och handbollslaget visas just nu. Som gammal handbollstjej så håller jag såklart på handbollsgrabbarna! Hejja Johan!

Idag har jag jobbat från 8 till 19 och med denna lilla förkylning jag har så resulterade det i en tvärslut Veronica och en nöjd Teddy som får vila idag:) Igår var vi ute på en bustur jag och Angelica:) Först red vi ner till hindrena på ängen dom hoppade Teddy med glädje sen drog vi lite trav och galopp längs banvallen tills vi kom till "stora" Rånäsvägen där vi egentligen vända men bestämde oss för att rida längs vägen och rida upp hos Pytt och sen ner i skogen tillbaka, så sagt och gjort skrittade vi hela asfaltsvägen och genom Pytt sen travade vi en bit mot skogen och sen drog vi ett race upp för racebacken:) Nenne kom som ett skott upp för backen! Sen var det hemmåt som gällde. Vääääldigt trevlig tur!

Förresten så vann jag inte TreTornstövlarna. Men jag ger icke upp. Nu ska jag vara med i tävlingen om en valfri Kingsland jacka värde 3500 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0