En ny stjärna har fått liv!!!!!

Grattis älskade Emma och Fredrik till ERAT mirakel! Idag efter 4 dagar över BF så kom den lilla sötnosen som enligt mig är lik sin far:) Längtar tills jag får träffa er!<3.

Idag har jag jobbat heeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen.... Så jobbigt med dessa delade turer. Men idag var det tandkoll på schemat så som tur var så tog snälla Angelica in Teddy så vetrinären kunde känna i munnen men det var Ua;) Han behövde inte ge lugnande eller slipa några vassa kanter eller nått utan Teddy var snäll och gapade stort så vet fick se hans exemplariska tandabisingar:) Jag var uppe en snabbis mellan turerna och pussade på mitt ena hjärta och gav han ett äpple. Han var själv i hagen och lite ledsen. Ozzy och Nenne fick stå ine efter vetbesöket för dom fick lugnande och Ozzy har en skada på hornhinnan och hade fått pupilutvidgande medel och därmed var han väldigt ljuskänslig. Jag vet hur det är Ozzymannen, Been there, done that!

Imorgon är det nattjobb som står på schemet och uteritt med Teddymannen men galoppjobb. Och på lördag, då blir det Tattotajm!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Han verkade då inte så himla missnöjd när jag skulle ta in honom, fick leta i säkert 15 min i mörkret innan han behagade dyka upp...morr!!

2010-09-30 @ 20:20:38
Postat av: Tina

Ska det bli en liten fjording någonstans?????



Vad skönt att allt var bra m honom!!! Frågade du ngt om vikten?!



Kram på er alla!

T

2010-10-01 @ 03:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0