Återträff av en kär gammal vän!

Yes finally så hittade jag min kamera!!! Djupt ner i den djupaste väska jag äger låg den! Helt rosa och helt perfekt! Såklart fick den hänga med till stallet då Teddy skulle få bli modell för dagens outfit, men när jag kommer hem och ska ladda över bilderna till datorn har kamerafan mage att strula!?!? ÅH typiskt! Så ni får hålla ut, ev att dagens outfit bild kommer ut imorgon, fast då blire ju såklart gårdagens outfit:)

Idag var jag äntligen frisk dåra! 2 kg lättare med dessutom! Man kanske skulle ha magsjuka lite oftare;) Eller så kunde man eventuellt sluta upp med att käka allt det där förbannade godissakerna! Ja iaf så for jag upp till stallet i tidig arla för att ta ut Teddan på en skrittur, det hängde lite regn i luften när jag åkte upp, men hey det finns inget dåligt väder tänkte jag och drog upp dragkedjan på regnjackan

Så väl i stallet när jag har hämtat in Teddy från hagen så öppnar sig himlen och regnet öööööööser ner! Då kändes plötsligt frasen "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" som ett jävla skämt för trots full regnutstyrsel så var jag likförbannat blöt och kall när jag kom tillbaka efter min skrittur runt lilla ekebyrundan.... 

Teddy kändes till en början stel i bakkärran men efter ett tag så gick han som han ska och trampa på ordentlliget där i regnet, han undrade nog varför vi prompt skulle ut i den värsta regnskuren, men har matte bestämt sig så har hon ju! 

Längtar så tills jag ska stalla in Teddy, måste måla en sista sväng i hans box sen blire nog fan dax för installning, den hagen Teddy ska stå i är nerbetad och fin (bra jobbat NeeNee och Ozzy!). Och installning är likamed klippning! Någon som har en klippmaskin att låna ut till lilla mig? Teddy fäller något blåjävligt just nu alltså! Men han har iof inte satt någon farlig vinterpäls heller så det är ju alltid bra:) 

A ne dax och sluta här och dra mig ifrån datorn, men imorgon ska jag och kameran försöka bli sams så det kan komma in bilder på bloggen med:)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0