Stormbyar

Dom sa på vädret igår att det skulle vara stormbyar längs roslagskusten, och ja det vill jag lova att jag känt av... För fy Fabian vad det har blåst!!! Då var jag helt plötsligt tacksam att jag skulle jobba sent och jag hade bett Fanny att motionera Teddymannen idag. Men jag trotsade blåsten ändå och åkte upp till stallet efter jobbet för att mocka och gosa på min gulleplutt, och uppe i stallet så träffade jag Fanny och ridturen hade gått bra, dom red ut och Teddy hade varit pigg och sprungit på:) Ni kan säkert läsa mer om ridturen på hennes blogg.

Teddy är så himla glad, pigg nu och det är såååå kul! Man kan tro han är 3 år! Svallingträningen den 31 blir inte av för oss... Den är flyttad till den 16 istället och då jobbar jag plus att jag inte har så himla fett med cash just nu dårå, tråkigt men det kommer fler tillfällen! 

Ja vad finns det mer att säga? Teddy och Kryssan blev avmaskade igår, så det har vi avklarat nu iaf. Imorgon jobbar jag långpass 8-19 utan paus.... Liiiiite segt dårå såklart men pengar är pengar och jag har ju varit sjukskriven ett tag nu så. Så imorgon kväll blire en mörkerritt, någon som vill joina? Angelica? Någon? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0