ojoj spännande!

Sorry att jag inte uppdaterat tidigare men internet har varit nere... Ja det har inte hänt så mcket på hästfronten tyvärr.. Teddy har stått sen i måndags:S I måndags hade jag inte tid att rida då vi hade 2 ton hö att lassa in, jag och Angelica och det tog ju ett tag, men glada var vi:) Och bra blev det! Sen på tisdagen blev jag tvääääär sjuk!!! As ont i halsen och skyhög feber:( Så jag har inte kunnat ta mig till stallet.

Idag bestämde jag mig för att jag skulle åka till Dr för att kolla om det ev var halsfluss så jag kunde få pencillin,men med min tur så är det väl halsvirus som vanligt tänkte jag... Så när jag var klar hos Dr så visade det sig att det var en lunginflammation! Herregud så det var sängläge och husarrest minst 1 vecka. Dr ville nästan lägga in mig men det lirkade jag mig ur ganska fort:) Som tur var har jag underbara Nattis och fina Angelica som ställer upp utan invändningar! Tänk va tur jag har som har så fina MÄNNISKOR! Jag ska nog baka dom någon fin kaka;) Dessa 2 tjejor ska hjälpa mig med Teddy. Nattis i kväll och Angelica i helgen. Men jag ska fråga Nattis om hon har lust att hjälpa Angelica någon dag i helgen. Efter helgen tror jag nog att jag kan komma upp till stallet och mocka iaf och sedan flörta med någon som kanske vill motionera Teddan! Åh jag har utsläpp på lördag oxå som jag måste lejja bort... Jenny och Martina kanske jag ska höra med... Ojoj det blir till att baka många kakor här hör jag!!!!! Stackars människor som ska behöva lida för att jag är sjuk....

Idag var det Rimbo marknad också, Nordens största endagars marknad faktiskt! Eftersom jag inte visste att jag hade lunginflammation så gick jag ner en sväng på Fm. Alltid lika härligt alltså, underbart med marknadsstämming! Jag och Tindra delade på en langos. Sen köpte vi lite marknadsgodis och såklart brända mandlar! Och eftersom jag och Tindra är så snygga;) blev vi fotade för tidningen och allt:) Ja mer än såhär har det väl inte hänt och mer lär det väl inte hända heller på ett par dagar:( SAKNAR TEDDY! 

Kommentarer
Postat av: Pucko

Naw, va fint skrivet Glad Och de e klart man ställer upp om man kan, gillar att hjälpa till om jag kan =) Jag är inte omöjlig, en dag kanske ja behöver hjälp och du har ju redan hjälpt mig me Kryssan...

Men kaka är alltid gott ;)

Allting löser sig, ja kan gärna ta Teddy på en barbacka tur eller så om de e okej?!

KRYA PÅ DIG!!!!!

2010-10-07 @ 23:17:55
URL: http://livetmedpucko.se
Postat av: Angelica

Åååh Angelica gillar kakor av alla dess slag!! =P

Om du inte hittar ngn till imorgonbitti så kan jag ta, tänkte ändå åka upp tidigt =)

Krya på dig så tar jag och Nattis hand om Teddyman!

2010-10-08 @ 13:01:59
Postat av: Tina

Spara bilden så att jag också kan få se kändisarna!



Krya på dig kära vän!

T

2010-10-10 @ 06:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0