KM

Igår gick KM i dressyr av stapeln nere på ridskolan Grattis till alla placerade ekipage! Själv stod jag över detta år men planerar att ge dom stora hästarna en match nästa är med min lilla fjordor;)

Idag var det haaaaalt på vägarna, det frös på nu på kvällen och varken jag, Annie eller Linn hade broddat på våra sötgrisar så stundtals var det småhalt men vi fixade det galant:) Blev en tur upp iskogen och sen upp vid Ekeby, bara skritt och trav hela vägen dårå men det gick fint! Teddy var galet pigg och gick kanon!!!!!!! Han svarar otroligt fint på mina halvhalter nu så kul att det börjar ge med sig nu alltså:)

Förresten har jag hört rykten om att Tina kommer på besök imorgon? Eller menar hon nästa tisdag? Ja inte vet jag, men jag lär ju bli varse det så småningom:) Kul med besök! Jag känner förövrigt att jag har varit lite dålig på att ta nya bilder men det kommer:) Imorgon blire en sväng på banan, men först ett besök till jobbcochen.. Spännande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0