Galoppjobb!

Det gick ju fin fint detdär! Teddan orkade hela vägen trots att han var lite grinig över att han inte fick galoppera i valfri galopp och var tvungen att försöka gå lite fint på tygeln, men jag tyckte ha nklarade det med glans! Teddy var pigg hela turen och var villig att arbeta och försöka. Vi hoppade även stockarna på ängen och det uppskattades:)

Teddy var lite stark idag men jag förvärrade det nog mer genom att dra tillbaka:/ MÅSTE tänka på mina händer! men stundtals gick han väldigt bra och var otroligt mjuk och fin! Galoppen var mycket bättre alltså rund och taktfull, det är så kul nu när resultaten av vårat arbete börjar komma:) Imorgon får vi se om jag hinner och orkar tömköra honom direkt efter nattjobbet... Vi får se imorgon helt enkelt! Ne nu ska jag ladda sista timmen innan jobbet:) Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0