Fretag!

Åh vilken underbar Fredag, men fan vad jag längtar till lördag!!

Snart blire stallet för min del, ska bar vänta på att mamma kommer hem från jobbet så att jag kan gå ner och sno bilen;) Tänkte cykla men det blir så jävla mörkt när man ska hem och jag har bråttom hem idag efter som jag måste hem och duscha och så innan jag drar till jobbet 21.00 (ja jag vet, sååååå kassa bortförklarningar!)

Jag längtar alltid järnet efter min Teddan, han är så fantastisk och vill alltid gosa och pussas! Idag ska han dock få jobba på lite i skogen och banvallen med galoppjobb:) Det kommer bli great! Han börjar muskla på sig fint nu och se riktigt snygg ut! Klippningen gjorde ju mycket också, all tjock fjordingpäls kan vara gullig men inte vacker och smickrande inte:) Ne ni får väl en uppdatering sen om hur det gick med galoppjobbet:) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0