Fåfäng

Jag har väl aldrig i mitt liv varit speciellt fåfäng, klart man har velat se bra ut men nu tatueras det för fullt och beställs vaxning av ben och bikinilinje och köper ansiktsrengöring för dyra pengar. Ja jag verkar helt enkelt ha kommit in i en fåfänga period och vet ni vad? Jag älskar det och det får mig att må bra!

Igår åkte jag upp till stallet på morgonen efter att jag slutat på jobbet, hjälpte Nattis att släppa ut hästarna och pussade på min underbara fjordor! Han fick gå i hagen igår fick lite dåligt samvete av det då jag tyckte han kunde få sig en skrittur efter galoppjobbet men dom går ju i hagen i 12 h i kuperad terräng så han får ju röra sig ordentligt i hagen iaf, för fan va dom rör sig i den hagen! Dom vandrar runt runt i denna stora hage så man hittar dom fasiken aldrig!

Igår ´va jag ju som sagt och tatuerade mig och fy i fasiken vad jag är nöjd!!!! Den är inte klar än, jag ska tillbaka om någon vecka och fylla i färg och skuggning, slänger in en bild på tatueringen ikväll!

Tror ni Angelica har vaknat? Jag tror hon möjligtvis kanske har vaknat men jag väntar någon timme innan jag ringer henne iaf:)


Kommentarer
Postat av: Tina

Den blir nog jättesnygg, men gör det inte ont?! Fick du mitt sms idag? Sköt om er och pussa och krama honom så mycket från mig!

T

2010-10-04 @ 01:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0