ät grus!!!!!!

Ojoj idag har jag ätit grus vill jag lova! Jag råkade ut fr det som MArre råkade ut fr när hon red Teddy.....

Jag och Teddan hade varit ute på en ridtur och var påväg hem igen.. JAg ville att han skulle stretcha ut ryggen ordentligt så jag la ner han i låg form i traven och satt själv i lätt 3 punktsits och SÅKLART så snubblar Teddy och går ner på knäna eftersom jag sitter i lättsits så hinner jag aldrig få tillbaka min balans och då är det ungefär en OMÖJLIGHET fr Teddy att frska balansera båda han själv och mig så jag drar ner en repa på grusvägen och Teddy var påväg över mig men fick i sista stund till sin balans och hoppade undan från mig, puh tänkte jag... JAg hade redan hunnit tänkt att nu får jag honom ver mig och jag dom inte har någon mobil med mig! Hehe ja men det gick ju bra iaf.

Jag klarade mig utan några skador alls medans Teddy fick skrubbsår på knäna som jag tvättade ocjh la på första hjälpen spray på men han haltade inte alls något men Jessica lovade att kolla till han när hon tar in dom i kväll.

Helgen är iaf fullspäckade fr mig så snälla NAttis ska motionera Teddy åt mig i helgen fr jag ska nämligen ut på dom 7 haven igen:) Denna gång kommer det bli LEGEN....wait for it.... DARY!!!!!!!!!!!!! Jag är sjukt taggad!!! Idag värmer jag upp med utgång på mobergs med mina kära kusiner och fantasktiska vänner!

Kommentarer
Postat av: Tina

DET VAR DÅ TUR ATT NI KOM UNDAN MED BLOTTA FÖRSKRÄCKELSEN!!!!! Men hur gick det m hans knän? Fick du bort allt grus?

Kram

T

2010-10-30 @ 03:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0