Paus

Som ni märker har jag haft en liten paus, det har hänt så otroligt mycket just nu unt omkring mig så jag har inte haft tid,lust eller ork att blogga men nu ska jag förska komma igång med det igen.

Teddan mår som den kung han är! LIte långhårig brjar han bli men det är lätt fixat med klippmaskinen:) Han är fortfarande lite tjock men det går åt rätt håll iaf, längtar tills det kommer ett tjockt snölager som lägger sig över hagarna så att han inte kan gå och småbeta av det "gräset" som finns kvar.

Igår regnade det som fan rent ut sagt! Hela dagen spregnade det det fanns inget stopp på det hela så jag slog till med en resa till ridhuset jag! Jag fick låna Angelicas transport och slängde in Teddy och for iväg! Det gick kanon, Teddy var lite irriterad på mig då han inte riktigt gillade alla gupp i vägen och det var någon inbromsning vid någon korsning som han inte digga men annars gick det kanon att köra fr första gången, och helt själv va jag med:)

När vi väl kom till ridhuset så klev HINGSTEN Teddy ut ur transporten! FAsiken så han blåste upp sig och for runt, jag fick ta tag i han riktigt ordentligen en gång, då landade han:) Och inne i ridhuset var det 2 söta b-ponnyer som Teddy flascha sig fr, oj vad han trampa på och hade fart framåt och kromade sig! Riktigt kul att rida då. Jag gjorde mycket vergångar och ville träna på att han ska bli mer effektiv fr hjälperna både framåt och i halterna.Det gick väl sådär tycker jag han var inte så jättekoncentrerad på mig kanske. Efter ridpasset så kom det en person fram till oss och bermde Teddan och hon kunde inte fatta att han var 17 år utan hon trodde att han var mycket yngre! Det var kul att höra, man växer alltid efter lite beröm:)

När vi kom hem sen var Teddy otroligt nöjd i sin box:)

Ska förövrigt fråga Nattis om hon har lust att fota någon dag när jag rider så ska ni få se lite sånna bilder:)

Kommentarer
Postat av: Pucko

Kul att du tänker försöka komma igång lite igen i bloggen, saknar dina blogginlägg!! =)

Det där med fotningen ska vi nog allt ordna =)

2010-11-16 @ 23:29:43
URL: http://livetmedpucko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0