Lugn torsdag och härlig fredag!

Ja som rubriken lyder så blev det en lugn torsdag för lille Teddy då jag jobbade under dagen och det blev lite sent innan jag kom upp till stallet. Men vi hann med vårat dagliga mys och lite borstning:) Jag måste verkligen klippa honom snart för satingen vad pälsen har växt!

ikväll hoppas jag på ridsällskap men man vet aldrig så kanske att jag får rida själv och eftersom banan säkert kommer vara hård och knöglig så blire nog en tur ut på vägarna men det går bra det med, funkar lika bra att göra alla övningar ute på vägarna med:) Ska försöka komma ihåg att ta med min pannlampa till stallet med.

Visst är vintern mysig på sitt sät men dagarna är så korta och det känns som om man inte hinner med nåntng! Ge mig vår sommar och mer tid!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0