Tur med Christin och Cosmo.

Japp, imorse blev det en ridtur med Christin och Cosmo. Dom var ett väldigt trevligt sällskap! Trodde att Teddan skulle ha svårt att hänga med stor cosmo (176 cm över havet) men icke då han uppskattade också sällskapet och skritta på riktigt bra!

Det var en relativt lugn ridtur med mycket skritt vilket var bra för Teddy. Men det blev även lite trav och en hejdundrandes galopp! Teddy är så himla glad när jag kommer och hämtar han i hagen så pigg och fräsch, gammelgubben:) Kul att han trivs här på gården!

Jag VET att jag lovade bilden på mig, Tindra och Teddy men min mobil har inga batterier just nu så jag kan inte föra över bilden just nu, ni får hålla ut helt enkelt:)

Idag hörde även T av sig och sa att dom dkulle komma och hälsa på, det kommer bli trevligt! Hoppas hon tycker att jag gjort ett bra jobb med Teddan än så länge:) Men det vet jag att hon tycker att jag gjort! Nej nu ska jag läsa lite andra fjordblogger:) Ha det bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Hmmm ska fundera på om det är OK att inte ha laddat batterierna till mobilen. Det är roligt att han trivs på gården! (och med dig..hehehe). Vi hörs när vi kan komma upp!

Kram på er alla!

Tina

2010-07-20 @ 23:25:36
URL: http://hubbelisas-nyttigheter.se
Postat av: Becca

sv; Jaa det får vi verkligen hoppas, så tråkigt när dom har ont stackarna!



Jag ser fram emot massor med bilder på din !!:)

2010-07-21 @ 09:35:43
URL: http://fjordvicce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0