Tisdag, onsdag.

Tisdag: Hann inte blogga på kvällen under tisdagen då vi drog in till grönan på kvällen för H.E.A.T skulle ha sin sista spelning med sångaren Kenny, tråkigt då han har en fantastiskt underbar röst! Men konserten var som vanligt superbra! Tack killar!

Ja åter till hästarna då:) Tömkörde Teddy på tisdagen, gick väldigt bra. Han var kanonfin ocg trampade på riktigt fint! Pigg som en mört var han också, kul!

Onsdag: Skulle ha ridit lektion för Ina idag, men blev inget då jag tyckte att han inte kändes framåt, det är åter igen höger sida som är ordentligt fast, Så sanna ska komma ut och ge en välbehövlig massage och nålbehandling och lägga upp träningsförslag. Så tills Sanna har behandlat kommer jag att rida ut rakt fram och satsa på att bygga upp muskler och få ner kilon på Teddy. Så idag blev det borstning och gos:) Han är så fantastisk min älskade fjordor, för helt plötsligt så sänker han huvudet och lägger det fint i mitt knä och somnar:) <3.

Imorgon så kommer T och P och hälsar på! Det blir ju kul!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Och nu har jag hittat hit också...det är kul!! =P

2010-07-29 @ 12:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0