Tävlingstermin upplagd.

Ja jag har suttit och planerat tävlingsterminen lite smått, jag vill ju kvala in till SM dressyren på fjordSM 2011 och för att kvala måste man rida minst 3 LA:1 på 55% Det tycker jag att vi ska klara! Det var dåligt med LA:1 här i hemmatrakterna så det blir lite åka... Känner att jag inte vill ställa upp i LA:3, kollade programmet och det va liiiiiite för avancerat för oss just nu.... Men såhär ser min tänkta tävlingstermin ut!

Ridklubben 4 Ben (vallentuna) 21/3 LC:2 LB:1
Gimo Ridklubb 28/3 LB:1 LA:1
Tierps Ryttarklubb 4/4 LC:1 LB:1 LA:1
Norrtälje Ridklubb 2/5 LC:1 LB:1
Sandö Sportförening 30/5 LB:1 LA:1

Vad tror ni? I Tierp ska jag inte starta 3 klasser, men jag vet inte om jag ska starta LC eller LB... Vill helst starta LC då vi har störst chans att placera oss, det kan ju vara en skjuts för självförtorenddet för oss! Men då blir det sån jäkla väntan tills vi ska starta LA.... Och till Tierp är det ju en bit att åka så jag vet inte.. Måste prata med T som har känt Teddy sen han var 1½ år, vad hon tror är bäst... Spännande känns det iaf:)

Någon som har en transport att skänka? Jag kan ju inte leva på Angelica hela mitt liv:) Kanske att några av våra tävlingar krockar ju! Jag kan ta emot renoveringsbehov! Linus kan fixa han:) MÅSTE HA EN TRANSPORT!!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ta ev våran gamla då... du kan ju ha den så länge du behöver den och så när vi någon gång behöver den så kommer vi och lånar den.... Teddy gillar att åka i den! OM det finns tillräckligt med ventilation, därav de borrade hålen framtill, hehehehe.



Vi kan ju pratas vid mer om det per sms ler

kram

Tina

2010-07-25 @ 00:50:19
URL: http://hubbelisas-nyttigheter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0