Ruggigt men trevligt!

Ja här har det ösregnat hela dan! Kom även lite åska på Em men det drog bort rätt snabbt, men regnet har då stannat... Jaja man ska väl inte klaga, regn det behövs ju det med!

idag kom T och P och hälsade på så vid 11 när dom kom så avnköt vi en liten härlig brunch bestående av baugetter med diverse innehåll så som skinka, skagen, brie, köttbullar you name it! Efter denna delikata måltid:) så drog vi till stallet! Teddy blev jätteglad över att träffa T och P igen och det var ömsesidigt vill jag lova!

vi tömkörde lite och sen red jag en sväng, Teddy kände inte alls för att vara sammarbetsvillig idag men efter lite om och men och tips från T så gick han på rätt ok sen iaf. Efter att T och P åkt så jobbade jag på lite i stallet, medans jag jobbade fick Teddy stå inne och torka och vila i box ett par timmar och innan jag släppte ut honom så fick han på sig ett regntäcke att ha över natten.

Jag var tyckte att det var lika bra att stanna kvar ett par timmar för att vänta in Angelica och Nee Nee som flyttade till vårat stall idag, sååååååååå kul!!!!!!!!!! Ja när ANgelica och Nee Nee hade kommit och vi hade burit in alla saker i stallet och fixat och donat så var kl 19.00 helt plötsligt! Fasen vad tiden sprang iväg!!!!! Så kall och lycklig drog jag mig hemmåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0