REGN!

Ojoj vad trevligt!!! Det började igår kväll och har fortsatt hela natten och dagen. Det här behövdes vill jag lova! Trodde nästan för eett tag att jag bodde i Saharas öken! Men jag tänker också på min lilla plutt i hagen som blir blöt:( Dom har ju iof ett hus att gå in i men ändå, min fina gubbe! Men jag får ta in honom i box när jag slutar jobba så får han stå inne med flecce täcke med helhals och torka. Jag är rädd om min lilla porslinshäst:)

Igår skulle jag ha tömkört men jag och Linn som äger Meya slog till på löshoppning istället! Ja vi byggde upp 2 hinder och släppte dom på banan tillsammans, oj vad kul dom tyckte att det var!!!!! Ett tag iaf, sen upptäckte dom gräset runt ridbanan.... Ja där kunde ju vi springa ihjäl oss och jaga på dom, men dom stod dom. stadigt. Jaja det var ju bara att avsluta allt då, men nu har han iaf fått busa av sig lite grann. Och Teddy tyckte Meya var så mysig när hon löft på svansen och backa upp med rumpan mot honom! Hahahaha tokhästar<3 

Idag blir det dressyr på banan, måste ju fila på dressyrformen nu när det ska tävlas! Måste försöka få någon slags ordning på galoppen... Ja herregud mycket att putsa till blir det... Men det här ska vi klara och det ska bli sååååå kul!!!  

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag kan se synen framför mig, du springandes och försöka jaga på Teddy och han bara vänder baken till och bryr sig inte ett dugg. Nästa gång får du väl muta honom med lite godis som är godare än gräs....



Men du, nog för att han är söt, men han är inte gjord av socker... han klarar nog lite regn, (men iof så tycker han att det är så mysigt att bli ompysslad.)



Det värmer en gammal ägares hjärta att du bryr dig om honom så mycket.



Kram på er alla!

T

2010-07-25 @ 14:51:04
URL: http://hubbelisas-nyttigheter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0